Producent: Preserve

Preserve Szczoteczka do zębów z recyklowanego plastiku (ultra soft)

Dostępność: Ostatnia sztuka
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 19,00 zł 19.00
ilość szt.
Zyskujesz 19 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Kod produktu: 1721

Opis

Szczoteczka do zębów z recyklowanego plastiku marki Preserve ULTRA SOFT

Firma Preserve stworzyła wyjątkową szczoteczkę do zębów - jedyną na rynku wykonaną w 100% z recyklowanego polipropylenu po kubeczkach z jogurtu. Dodatkowe miękkie włosie jest wykonane z (nowego) nylonu. Szczoteczka nadaje się w 100% do recyklingu (z wyjątkiem włosia, którego recykling nie jest możliwy).

Podczas projektowania szczoteczek Preserve współpracował ze specjalistami dentystycznymi, dzięki czemu szczoteczka do zębów jest nie tylko dobrze wykonana i ładnie wygląda, ale przede wszystkim dobrze się sprawdza i czyści zęby. Zakrzywiony uchwyt pozwala łatwo dotrzeć do mniej dostępnych miejsc w jamie ustnej.

Szczoteczki nie zawierają bisfenolu A (BPA) lub ftalanów.

Opakowanie możesz również użyć jako praktyczne etui podróżne.

Kolory. Szczoteczki Preserve występują w kolorach: pomarańczowy, biały, zielony, czerowny, niebieski i fioletowy. Wysyłane są w akurat dostępnych kolorach, bez możliwości wyboru.

Właściwości:

  • Długość główki: 29 ± 2 mm
  • Główka: 39 otworów, ok 1550 włosków
  • Włosie: nylon 612
  • Grubość włókna: 0,127 mm (przezroczysty, zewnętrzny), 0,152 mm (biały, wewnętrzny)
  • Miękkość: bardzo miękka (ultra soft)
  • Kolor włosia: przezroczysty + biały
  • Materiał: rączka wykonana ze 100% recyklowany polipropylen (PP nr 5)
  • Opakowanie: tuba wykonana z plastiku PETG, wieczko wykonane z tworzywa PP, papier tłoczony: papier w 100% z makulatury
  • Kraj pochodzenia: wyprodukowano w USA.

O marce Preserve

Od momentu powstania w 1996 r., firma Preserve kierowała się zasadami reduce - reuse - recycle, a produkty, które tworzą mają być jak najbardziej przyjazne dla środowiska, a jednocześnie mają służyć tak długo, jak to możliwe.

Zrównoważony rozwój w Preserve definiuje się jako "rozwój odpowiadający dzisiejszym potrzebom bez uszczerbku dla praw i zdolności przyszłych pokoleń do zaspokajania ich potrzeb".

Dlaczego polipropylen

Wszystkie produkty Preserve wykonane są z recyklowanego polipropylenu (lub PP#5). Został on wybrany ze względu na jego bezpieczeństwo i łatwy recykling. Polipropylen nie uwalnia żadnych niebezpiecznych chemikaliów, takich jak Bisfenol A (BPA) lub ftalany.

Gimme 5

Firma Preserve stworzyła innowacyjny projekt recyklingu plastiku, który łączy odpowiedzialnych konsumentów, dostawców, marki i recyklerów, aby wspólnie oszczędzać cenne zasoby naturalne. Program nazywa się „Gimme 5” i jest grą słów, bo gimme 5 oznacza zarówno "daj/przybij piątkę", ale cyfra 5 jest również oznaczeniem polipropylen (pp#5), z którego produkty Preserve są produkowane.

W Stanach Zjednoczonych do współpracy zarówno z producentami, którzy przesyłają im resztki niezużytych plastikowych opakowań, ale i ludzie mogą po prosty przesłać im puste opakowania po jogurtach, czy innych opakowaniach z PP#5. 

Plastik z recyklingu ma znacznie mniejszy (negatywny) wpływ na środowisko

Preserve przeprowadziło szczegółowe badania cyklu życia produktu (LCA), który ocenia ogólny wpływ na środowisko poczynając od zakupu surowców pierwotnych, przez produkcję, sprzedaż, dostawy do klienta aż po "koniec życia" taki, jak składowanie, spalanie lub recykling. Wynika z tego, że plastik z recyklingu w ramach programu Gimme 5 oznacza średnio około 50% oszczędności wszystkich zasobów w porównaniu do produkcji nowego (pierwotnego) tworzywa sztucznego.

Plastik z recyklingu Preserve kosztuje środowisko:

  • 46% mniej energii,
  • 54% mniej wody,
  • 64% mniej emisji gazów cieplarnianych, takich jak CO2,
  • 75% mniej ropy naftowej.

Tworzywa sztuczne są niezwykle przydatne ... ale także są dużym problemem

Bez plastiku dzisiaj nie możemy sobie wyobrazić życia w cywilizacji, a wynalezienie go było dosłownie rewolucją i wiele rzeczy nie mogłoby istnieć bez nich dzisiaj.

Jednocześnie zbudowane są z nieodnawialnego i "brudnego" źródła, czyli ropy, której wydobycie, transport i przetwarzanie stanowią ogromne obciążenie dla środowiska. W Europie relatywnie dużo plastiku się recykluje (średnia UE to 60%), ale na świecie ta dane są koszmarnie niskie (ok 5%). Ogromna ilość (większość) z nich kończy na wysypiskach, gdzie będą rozkładać się setki lat, lub nawet gorzej, w lasach, rzekach i oceanach, gdzie są gigantycznym problemem. W morzach ten problem jest szczgólnie duży, gdyż tam plastik rozkłada się wyłącznie do mikroplastiku, który jest jedzony przez zwierzęta wodne powodując ogromne trudności i dosłownie je zabijając. A jeśli jesz ryby, to również jesz mikroplastik. 

Początek Preserve

Eric Hudson, założyciel marki, od dzieciństwa spędzał czas w przyrodzie. Po studiach rozpoczął karierę w dziale finansów i doradztwa, a następnie przekształcił to cenne doświadczenie w firmę, aby chronić przyrodę i jej zasoby.

Interesował się programem recyrkulacji i bardzo cieszyło go, że coraz więcej konsumentów oddaje swoje śmieci do recyklingu, ale dowiedział się również, że niestety bardzo mało producentów faktycznie ten plastik wykorzystywało. W 1996 r. Eric założył firmę Preserve w Stanach Zjednoczonych, której nazwisko można przetłumaczyć na język polski jako "zachować" (ochronić przyrodę).

Jego celem od początku było bardziej efektywne i odpowiedzialne wykorzystywanie zasobów naszej planety. Chciał przekształcić materiały z recyklingu w produkty, które są funkcjonalne, dobrze zaprojektowane i łatwe w użyciu. Dokładnie to samo zrobił w pierwszym produkcie, który był codzienną rzeczą, taką jak szczoteczka do zębów. W ciągu następnych lat dodano przybory do golenia i naczynia wraz z przyborami kuchennymi.

Preserve jest częścią "B Corp"

B Corporation to ogólnoświatowa inicjatywa, która definiuje zasady nowoczesnego biznesu odpowiedzialnego za środowisko i społecznie odpowiedzialnego oraz łączy firmy i organizacje, które honorują i wypełniają te zasady. Poprzez wolny rynek chcą zająć się najbardziej aktualnymi problemami społecznymi i/lub ochrony przyrody.

Ich podstawową dewizą jest skupianie ludzi, którzy wykorzystują biznes jako siłę do czynienia dobra. Są to firmy, które nie chcą być najlepsze na świecie, ale najlepsze dla świata. Próbuje na nowo zdefiniować, co tak naprawdę oznacza sukces w biznesie.

Dzisiaj B Corp skupia ponad 2300 firm w ponad 50 krajach. 

 

Dane techniczne

Miękkość szczoteczki Extra Soft

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium