Mama Wata Butelka termiczna ze słomką Tennis 470ml
Opis
Mama Wata Butelka termiczna ze słomką Tennis 470ml
Termiczna butelka, wielokrotnego użytku, która wykonana jest ze stali nierdzewnej. Butelka utrzymuje zarówno ciepłe, jak i zimne napoje.
Butelka w sportowym stylu, w nakrętce wbudowana jest słomka, aby nawadnianie się podczas treningu było jeszcze łatwiejsze.
Nawodnienie organizmu jest bardzo ważne, dlatego nie powinniśmy zapominać o piciu wody. Posiadając butelkę MamaWata, możesz ją zabrać ze sobą wszędzie. Jest lekka, komfortowa, a do tego świetnie wygląda. Do wyboru są przepiękne, wzorzyste wersje. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Butelka na wewnętrznych stronach ścianki nie posiada powłoki z tworzywa sztucznego. Dodatkowo, otwarcie butelki jest szczelne oraz wystarczająco duże, aby można było wrzucić do środka np. lód- dla jeszcze bardziej chłodnego napoju.
Dzięki izolacji próżniowej butelka pozostanie bez kondensacji.
Właściwości:
- Pojemność: 470 ml
- Waga 245 g
- Materiał: stal nierdzewna, wolny od BPA
- Wewnątrz nie ma powłoki z tworzywa sztucznego
- Działanie: utrzymuje ciepło i zimno
- Wbudowana słomka
Dlaczego warto używać wielorazowych butelek?
Konsekwencją codziennego kupowania napoi w plastikowych butelkach czy kubkach jest ogromna ilość odpadów z tworzyw sztucznych, które nie podlegają recyklingowi.
Jedna plastikowa butelka potrzebuje 500 lat, aby się rozłożyć. Dodatkowo szkodliwe substancje chemiczne z plastiku mieszają się z wodą, która jest w nim zamknięta. Dlatego woda pitna nigdy nie powinna stykać się z plastikiem.
Czysta woda płynie bezpośrednio z naszych kranów, więc robienie własnych napojów w domu i napełnianie butelki wielokrotnego użytku jest prostym krokiem, aby zmniejszyć ilość plastiku, który trafia na wysypisko każdego dnia.
O marce:
MamaWata to nowa, kolorowa, siostrzana marka butelek ze stali nierdzewnej. Została zaprojektowana przez 24Bottles, aby zaspokoić pragnienie, a przy tym posiadać swój własny, wyluzowany i zabawny styl.
Butelki zostały zaprojektowane w różnych wersjach kolorystycznych, tak aby każdy mógł wybrać coś dla siebie. Zamysł marki jest taki, aby butelki były wygodne, komfortowe, a przy tym nie zaśmiecały środowiska.