Producent: Song Of India

Song Of India Organic Naturalny dyfuzor zapachowy Mysore Chandan Sandalwood 100ml

Dostępność: Dostępny od ręki
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 49,90 zł 49.90
ilość szt.
Zyskujesz 49 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Kod produktu: 2426

Opis

Song Of India Naturalny dyfuzor zapachowy Mysore Chandan Sandalwood 100ml

Dyfuzor zapachowy z patyczkami roztocza zapach drzewa sandałowego. Zapach uwalniany przez długi czas, przez co rozprzestrzenia się po pomieszczeniu tworząc przytulny i domowy klimat.

Esencja zapachowa została wyprodukowana z organicznego alkoholu z trzciny cukrowej oraz olejków eterycznych.

Flakon z brązowego szkła stanowi elegancki element wyposażenia każdego pomieszczenia.

Wersja zapachowa: drzewo sandałowe

Właściwości:

  • Pojemność: 100ml
  • Opakowanie: szklana butelka, drewniane patyczki, pudełko kartonowe
  • Kraj pochodzenia: Indie

Sposób użycia: Aby otworzyć buteleczkę należy usunąć korek przy pomocy korkociągu znajdującego się w zestawie. Umieścić patyczki w szyjce dyfuzora. Ilość patyczków dostosować do wielkości pomieszczenia (im mniejsze, tym mniej patyczków należy użyć). Co kilka dni odwracać patyczki, w celu wydobycia intensywniejszego zapachu.

Uwaga! Produkt łatwopalny. Trzymać z dala od ognia i źródła ciepła. Trzymać poza zasięgiem dzieci i zwierząt. Unikać bezpośredniego kontaktu z żywnością.

O marce Song Of India

Song Of India to firma rodzinna założona w 1932 roku przez Jagdamba Prashad Matur w indyjskim mieście Delhi. Obecnie jest obecnie jedną z największych firm produkujących i eksportujących naturalne produkty ziołowe, takie jak olejki, perfumy, kadzidełka. Filozofią firmy jest wytwarzanie naturalnych produktów opartych głównie na mocy aromaterapii przy użyciu czystych olejków eterycznych.

Twórca Song Of India nie miał planów, aby stworzyć międzynarodową firmę, a jedynie pracował to dla swojej rodziny. Wszystkie przepisy przekazał swojemu synowi, który nadal prowadził firmę i rozpoczął modernizację i rozszerzenie produkcji. Gdy turystyka zaczęła się rozwijać w Indiach w latach 60. XX wieku, zainteresowanie lokalnymi produktami wzrosło, a firma zaczęła się bardzo szybko rozwijać. Obecnie na czele stoi czwórka rodzeństwa, wnuki założyciela Jadamba Prashada, którzy kochają dziedzictwo swoich przodków.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium