Każda marka, którą u nas znajdziecie została starannie wyselekcjonowana i wybrana dopiero po tym, gdy byliśmy pewni, że ma podobne wartości do naszych. I musimy wam się przyznać, że było to dosyć długie i żmudne przedsięwzięcie, bo sprawdzaliśmy:
Czy składniki używane do produkcji są bezpieczne?
Gdzie jest fabryka, kto tam pracuje i czy jest traktowany fair?
Czy firma testuje swoje produkty na zwierzętach?
Jak duży ślad węglowy zostawia po sobie produkt, tzn. jak wyglądała jego produkcja, jak długi będzie jego “żywot” (czy jest jedno czy wielorazowy), jak wygląda proces utylizacji?
Czy firma jest zaangażowana społecznie?
Podsumowując każda marka, którą u nas znajdziecie jest po prostu wyjątkowa i sami korzystamy (w ramach potrzeb oczywiście) ze wszystkich produktów i jesteśmy ich największymi ambasadorami.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.