Wymiana i zwroty

 

Zwrot zamówienia

Wiemy, że zakupy przez internet są bardzo komfortowe, ale zdarza się czasami, że produkty jest trochę inny niż oczekiwaliśmy, dlatego do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki możesz zwrócić produkt bez podania przyczyny.

 

Zwracane produkty należy wysłać na adres:  

Inpost Panda Wanda

Wola Bykowska 31, 97-306 Grabica

 

Koszt przesyłki zwrotnej jest na koszt kupującego.

W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, co znacznie ułatwi proces zwrotu towaru. Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz poniżej.

UWAGA! 

W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy nie otwierać zapieczętowanych pudełek, zwłaszcza produktów higieny osobistej (majtki, kubeczki menstruacyjne, podpaski, maszynki na żyletki). Jeśli plomba będzie uszkodzona, nie możemy takiego produktu sprzedać dalej jako towar pełnowartościowy, więc nie zwracamy wtedy 100% wartości produktu.

Dodatkowo, prosimy NIE przymierzać majtek na gołą skórę, nie odcinać metek, ani nie usuwać zabezpieczających folii, jeśli nie jesteś pewien_pewna, czy chcesz zachować produkt. 

Dziękuję bardzo za zrozumienie.

 

Zwrot pieniędzy

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep internetowy) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu.

 

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić produkt to musisz po prostu zwrócić produkt, którego nie chcesz i zamówić nowy. Jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób, który bardzo ogranicza możliwość popełniania błędów często występujących przy wymianie.

 

Do pobrania

Formularz zwrotu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium