Adventerra Games Animals at Risk Gra planszowa memory dla dzieci Zwierzęta pod ochroną
Opis
Adventerra Games Animals at Risk Gra planszowa memory dla dzieci Zwierzęta pod ochroną
Gra edukacyjna, której zadaniem jest rozwój pamięci wzrokowej. Jest to cenne narzędzie zwiększające zdolności poznawcze i koncentracji u dziecka. Układanka rozwija również zdolności manualne dziecka.
Podczas gry dzieci uczą się nazw zwierząt, tego, w jakim naturalnym środowisku żyją, które gatunki są zagrożone wyginięciem i jak można temu zapobiec.
Gra posiada certyfikat FSC. Dodatkowo posiada różne warianty, a stworzona została we współpracy z edukatorami, pedagogami i ekspertami z dziedziny ochrony środowiska.
Właściwości:
- Zawartość opakowania: 32 duże kartonowe elementy, instrukcja do gry
- Wymiary produktu: 210 x 200 x 50 mm
- Wymiary produktu w opakowaniu: 205x215x52mm
- Wymiary pojedynczego elementu: 80x80 mm
- Waga produktu: 0.56 kg
- Ilość graczy: min. 2
- Wiek: 2, 3, 4
Zasady gry:
Zadaniem gracza jest połączenie dorosłego zwierzęcia z jego potomstwem. Zbieranie par jest ułatwione dzięki tłu.
Dorosły rozkłada wszystkie karty obrazkami do góry na płaskiej powierzchni. Dzieci mają czas, aby przyjrzeć się obrazkom i ich szczegółom. Po kilku minutach należy obrócić obrazki grzbietem do góry, pozostawiając je w tych samych miejscach. Kolejno gracze podnoszą po dwie karty, jeśli trafią parę, zachowują kartę i mają kolejny ruch. Jeśli im się nie uda, karty odkłada na miejsce, próbuje kolejny gracz. Wygrywa osoba z największą ilością kart.
Jak grać w wieku 2 lat:
Dorosły decyduje o ilości kart. Osoba dorosła wkłada wszystkie karty ze zwierzątkami (osobnik dorosły lub zwierzątko-dziecko) do woreczka, tak aby w worku były tylko rodzice zwierząt lub tylko ich dzieci a pozostałe karty rozrzuca na stole. Jeśli obrazek pasuje do jednego spośród wybranych wcześniej gracz zatrzymuje oba obrazki i gra dalej, w przeciwnym razie wylosowana karta wraca do worka.
Dzieci na zmianę wybierają z kart na stole. Zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy sparuje wszystkie swoje karty i połączy rodzica – zwierzątko z potomstwem.
Jak grać w wieku 3 lat:
Dorosły trzyma karty z dorosłymi osobnikami. Dziecko rozkłada potomstwo na płaskiej powierzchni. Dorosły losuje kartę i naśladuje zwierzaka. Dziecko ma za zadanie odgadnąć, jakie to zwierze i dopasować potomstwo. Role można odwracać.
Jak grać w wieku 4 lat:
Dorosły decyduje o ilości kart. Dorosły i dzieci rysują wszystkie lub niektóre siedliska zwierząt przedstawionych na kartach. Zadaniem dzieci jest dopasowanie (z pomocą osoby dorosłej) karty zwierząt z ich naturalnymi środowiskami do życia. Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbędzie się kart ze swojej puli.
O marce:
Adventerra Games to szwajcarska firma. Tworzą ją ludzie, których łączy pasja do gier oraz zamiłowanie do natury. Ich gry przeznaczone są dla dzieci w każdym wieku, mogą z nich również korzystać dorośli, którzy uwielbiają się bawić.
Twórcy wierzą, że uświadamianie dzieci w tematach ekologicznych może pomóc im wyrosnąć na lepszych dorosłych szanujących innych ludzi, zwierzęta i planetę.
Gry nie zawierają plastiku, wykonane są z materiałów pochodzących z recyklingu i nadających się do ponownego recyklingu. Dodatkowo gry posiadają certyfikat FSC oraz owinięte są folią biodegradowalną.
Napisz do nas:
hello@pandawanda.pl
