Lekker Naturalny dezodorant Have Fun Mandarynka i Cytryna 30g
Opis
Lekker Naturalny dezodorant Mandarynka i Cytryna 30g
Naturalny dezodorant w kremie o owocowym, słodkim zapachu cytryny i mandarynki. Jego formuła oparta jest na sodzie oczyszczonej, oleju kokosowym i maśle shea. Dezodorant doskonale zapobiega nieprzyjemnym zapachom, nie zatykając przy tym porów.
Kosmetyk jest w 100% naturalny, oparty na składnikach pochodzenia roślinnego. Dezodorant nie był testowany na zwierzętach, jest w pełni wegański i nadaje się dla wegetarian.
Dezodorant nie plami, a jego opakowanie nadaje się do recyklingu. Jest w stanie zapewnić świeżość 120 pachom. Podczas normalnego użytkowania starcza on na dwa lub trzy miesiące.
Właściwości:
- Waga: 30g
- Zapach: cytryna i mandarynka
- Opakowanie: nadające się do recyklingu
- Produkt wegański
- Nie plami
Sposób użycia:
Nałóż odrobinę dezodorantu na obydwie pachy. Rób to codziennie rano, dzięki temu będziesz cudownie pachnieć cały dzień. Dla najlepszego efektu, unikaj noszenia odzieży z tkanin syntetycznych.
Dezodorant jest perfumowany olejkami eterycznymi.
Składniki:
Soda oczyszczona, organiczna skrobia kukurydziana, organiczne masło shea, organiczny olej kokosowy, wosk rzepakowy, olej cytrynowy, olej mandarynkowy, witamina E i olej słonecznikowy.
Skład:
Butyrospermum Parkii Butter, Zea Mays Starch, Sodium Bicarbonate, Cocos Nucifera Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Limonene*, Citrus Limon Peel Oil, Citrus Nobilis Peel Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral*, Linalool*
O marce:
Marka powstała w 2014 roku i początkowo było to tylko Pinterestowe hobby. Dewi, założycielka, wytwarzała własne scruby, balsamy do ust, masła do ciała i dezodoranty. Przez kilka lat produkty były sprzedawane w lokalnych sklepach i rynkach.
Wszystkie receptury właścicielka testowała na sobie, a później i na wielu ochotnikach.
W 2017 roku marka bardzo się rozwinęła. Dewi dostała szanse pokazania swoich produktów w jednym z największych supermarketów w Holandii. Zajęła ona drugie miejsce, co oznaczało, że jej produkty będą sprzedawane w setkach supermarketów. Aby wszystko się udało, zdecydowała się skoncentrować na swoich bestsellerach: dezodorantach.
Wtedy też do jej marki dołączył pomocnik, Feddo. W tym momencie dezodorant jest produkowany, według oryginalnej receptury, na znacznie większą skalę. Jest dostępny w sprzedaży w ponad 1750 sklepach w Europie, właczając w to sklepy takie jak Albert Heijn, Etos, Hebe i wiele innych, mniejszych sprzedawców.
Marka bardzo szybko się rozwija i oprócz dezodorantów chce oferować również inne produkty do codziennej pielęgnacji. Produkty są wegańskie, a ich opakowania nadają się do recyklingu.
Dane techniczne
Skład | Butyrospermum Parkii Butter, Zea Mays Starch, Sodium Bicarbonate, Cocos Nucifera Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Limonene*, Citrus Limon Peel Oil, Citrus Nobilis Peel Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral*, Linalool* |