Producent: Lekker

Lekker Naturalny dezodorant Have Fun Mandarynka i Cytryna 30g

Dostępność: tymczasowo niedostępny
Cena: 37,50 zł 37.50
ilość szt.
Zyskujesz 37 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Kod produktu: 5022

Opis

Lekker Naturalny dezodorant Mandarynka i Cytryna 30g

Naturalny dezodorant w kremie o owocowym, słodkim zapachu cytryny i mandarynki. Jego formuła oparta jest na sodzie oczyszczonej, oleju kokosowym i maśle shea. Dezodorant doskonale zapobiega nieprzyjemnym zapachom, nie zatykając przy tym porów.

Kosmetyk jest w 100% naturalny, oparty na składnikach pochodzenia roślinnego. Dezodorant nie był testowany na zwierzętach, jest w pełni wegański i nadaje się dla wegetarian. 

Dezodorant nie plami, a jego opakowanie nadaje się do recyklingu. Jest w stanie zapewnić świeżość 120 pachom. Podczas normalnego użytkowania starcza on na dwa lub trzy miesiące.

Właściwości:

  • Waga: 30g 
  • Zapach: cytryna i mandarynka
  • Opakowanie: nadające się do recyklingu
  • Produkt wegański
  • Nie plami

Sposób użycia:

Nałóż odrobinę dezodorantu na obydwie pachy. Rób to codziennie rano, dzięki temu będziesz cudownie pachnieć cały dzień. Dla najlepszego efektu, unikaj noszenia odzieży z tkanin syntetycznych.

Dezodorant jest perfumowany olejkami eterycznymi.

Składniki:

Soda oczyszczona, organiczna skrobia kukurydziana, organiczne masło shea, organiczny olej kokosowy, wosk rzepakowy, olej cytrynowy, olej mandarynkowy, witamina E i olej słonecznikowy.

Skład:

Butyrospermum Parkii Butter, Zea Mays Starch, Sodium Bicarbonate, Cocos Nucifera Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Limonene*, Citrus Limon Peel Oil, Citrus Nobilis Peel Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral*, Linalool*

 
*alergeny występujące naturalnie w olejkach eterycznych

O marce:

Marka powstała w 2014 roku i początkowo było to tylko Pinterestowe hobby. Dewi, założycielka, wytwarzała własne scruby, balsamy do ust, masła do ciała i dezodoranty. Przez kilka lat produkty były sprzedawane w lokalnych sklepach i rynkach. 

Wszystkie receptury właścicielka testowała na sobie, a później i na wielu ochotnikach. 

W 2017 roku marka bardzo się rozwinęła. Dewi dostała szanse pokazania swoich produktów w jednym z największych supermarketów w Holandii. Zajęła ona drugie miejsce, co oznaczało, że jej produkty będą sprzedawane w setkach supermarketów. Aby wszystko się udało, zdecydowała się skoncentrować na swoich bestsellerach: dezodorantach.

Wtedy też do jej marki dołączył pomocnik, Feddo. W tym momencie dezodorant jest produkowany, według oryginalnej receptury, na znacznie większą skalę. Jest dostępny w sprzedaży w ponad 1750 sklepach w Europie, właczając w to sklepy takie jak Albert Heijn, Etos, Hebe i wiele innych, mniejszych sprzedawców.

Marka bardzo szybko się rozwija i oprócz dezodorantów chce oferować również inne produkty do codziennej pielęgnacji. Produkty są wegańskie, a ich opakowania nadają się do recyklingu. 

Dane techniczne

Skład Butyrospermum Parkii Butter, Zea Mays Starch, Sodium Bicarbonate, Cocos Nucifera Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Limonene*, Citrus Limon Peel Oil, Citrus Nobilis Peel Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral*, Linalool*

Produkty powiązane

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

O marce

Marka powstała w 2014 roku i początkowo było to tylko Pinterestowe hobby. Dewi, założycielka, wytwarzała własne scruby, balsamy do ust, masła do ciała i dezodoranty. Przez kilka lat produkty były sprzedawane w lokalnych sklepach i rynkach. 

Wszystkie receptury właścicielka testowała na sobie, a później i na wielu ochotnikach. 

W 2017 roku marka bardzo się rozwinęła. Dewi dostała szanse pokazania swoich produktów w jednym z największych supermarketów w Holandii. Zajęła ona drugie miejsce, co oznaczało, że jej produkty będą sprzedawane w setkach supermarketów. Aby wszystko się udało, zdecydowała się skoncentrować na swoich bestsellerach: dezodorantach.

Wtedy też do jej marki dołączył pomocnik, Feddo. W tym momencie dezodorant jest produkowany, według oryginalnej receptury, na znacznie większą skalę. Jest dostępny w sprzedaży w ponad 1750 sklepach w Europie, właczając w to sklepy takie jak Albert Heijn, Etos, Hebe i wiele innych, mniejszych sprzedawców.

Marka bardzo szybko się rozwija i oprócz dezodorantów chce oferować również inne produkty do codziennej pielęgnacji. Produkty są wegańskie, a ich opakowania nadają się do recyklingu. 

Sklep internetowy Shoper Premium