Lamazuna ... to francuska marka o gruzińskim imieniu!

Historia marki sięga 2010 roku, kiedy to założycielka chciała zastąpić pięć codziennych środków czyszczących i codziennie wyrzucanych produktów, produktami, które można byłoby użyć wielokrotnie. Pierwszym produktem były ultra miękkie chusteczkami z mikrofibry, które można wykorzystać ponownie setki razy. Gdy produkt okazał się skuteczny i pożądany, to trzeba było znaleźć nazwę. Chciała mieć tam literę "a" i, jeśli to możliwe, w języku suahili (styl "hakuna matata"). Ale w końcu Nika, jej współlokatorka z Gruzji, odnalazła "Lamazunę", czyli "ładną młodą dziewczynę" :-)

Lamazuna zaczynała od chusteczek czyszczących, a potem wprowadziła kubeczki menstruacyjny i szczoteczkę do zębów z wymienną końcówką. Następnym produktem, który powstał dzięki mamie, były wielorazowe patyczki do uszu. Mama założycielkie Lamazuny nie korzystała ze zwykłych patyczków do uszu, bo mówiła, że zatykają one uszy, stąd pomysł na patyczki bambusowe. Następnym produktem, który powstał z powodu zakazu mamy, były dezodoranty naturalne, bo mama mówiła, że antyperspiranty blokują naturalne wydzielanie toksyn z organizmu, a nawet mogą powodować raka. 

Potem powstawały kolejne produkty oraz jeszcze większy nacisk na ekologię i zrównoważone podjeście do prowadzenia biznesu. Obecnie Lamazuna zatrudnia prawie 50 osób i ma plany na następne produkty, które pomogą nam żyć bardziej naturalnie. 

Lamazuna

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium