Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
ASORTYMENT
Jakie produkty znajdę w Waszym sklepie?
W naszym sklepie oferujemy szeroki wybór ekologicznych produktów, w tym kosmetyki naturalne, ekologiczne produkty menstruacyjne, produkty do sprzątania, artykuły zero waste, odzież z organicznych materiałów, a także akcesoria domowe wykonane z odnawialnych surowców.
Czym różnią się Wasze produkty od tradycyjnych?
Nasze produkty są w pełni ekologiczne, co oznacza, że nie zawierają szkodliwych chemikaliów, są biodegradowalne i wytwarzane w sposób przyjazny dla środowiska. Stawiamy na lokalnych producentów oraz materiały pochodzące z odpowiedzialnych źródeł.
Czy Wasze produkty są certyfikowane?
W zależności jaki to produkt, w naszym asortymencie znajdziesz produkty posiadające certyfikaty takie jak ECOCERT, Fair Trade, czy FSC, które potwierdzają ich ekologiczny charakter oraz etyczne metody produkcji.
Czy Wasze kosmetyki są testowane na zwierzętach?
Absolutnie nie! Wszystkie kosmetyki dostępne w naszym sklepie są cruelty-free, co oznacza, że nie były testowane na zwierzętach.
ZAMÓWIENIA
Jak pakujecie zamówienia?
Dbamy o środowisko na każdym etapie naszej działalności. Zamówienia pakujemy w pudełka klapowe (aby zmniejszyć ilość dodatkowych produktów do pakowania), a wypełnienia są z papieru.
Czy mogę otrzymać próbki do zamówienia?
Najczęściej nie dodajemy nic do zamówień, bo uważamy, że próbki (saszetki) są mało ekologiczne. Natomiast czasami i tak producenci coś nam wyślą, więc wtedy dodajemy je losowo do zamówienia.
Czy mogę zmodyfikować zamówienie, które zostało już złożone?
Staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej, dlatego mamy zautomatyzowany proces realizacji zamówień i wszelkie modyfikacje PO złożeniu zamówienia są w większości przypadków niemożliwe.
Czy możecie wysłać zamówienie w określony dzień?
Tak, jeśli napiszesz nam taką wiadomość w komentarzu do zamówienia, to możemy zamówienie nadać w późniejszym terminie.
Czy pakujecie przesyłki na prezent?
Niestety nie mamy takiej możliwości. Natomiast nie dokładamy do zamówienia paragonu, ani faktury (która jest wysyłana na adres e-mail), a pudełka są nowe, więc spokojnie może służyć jako opakowanie na prezent.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe do większości krajów w Europie. Koszty wysyłki oraz czas dostawy są zależne od lokalizacji.
ZWROTY
Jak mogę zwrócić produkt?
Masz 14 dni na zwrot zamówienia bez podania przyczyny. Prosimy o zapakowanie zwracanego produktu w sposób przyjazny dla środowiska. Zwrot prosimy przesłać na adres: Inpost Panda Wanda, Wola Bykowska 31, 97-306 Grabica
Czy mogę zwrócić/wymienić rozmiar majtek menstruacyjnych?
Produkty higieny osobistej (majtki menstruacyjne, kubeczki menstruacyjne, podpaski, maszynki na żyletki, wibratory, masażery, itp) są objęte specjalnym prawem zwrotu, które ogranicza otwieranie zapieczętowanych pudełek, zaklejonych woreczków i innych zabezpieczeń. Jeśli produkt zostanie otwarty, to nie możemy go już przyjąć jako produkt pełnowartościowy, czyli nie zwracamy już wtedy 100% wartości produktu.
Art. 38 pkt 5 ustawy: Zwrot nie przysługuje w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
RABATY
Czy oferujecie program lojalnościowy?
Tak! Nasz program lojalnościowy nagradza klientów za zakupy. Za każde zamówienie zbierasz punkty, które możesz wymienić na darmowe produkty. Dodatkowo oferujemy specjalne oferty dla osób promujących zrównoważony styl życia.
Czy oferujecie rabaty na zakupy grupowe?
Tak, jeśli planujesz większe zakupy, np. dla swojej firmy lub organizacji, skontaktuj się z nami (oferty@pandawanda.pl), a przygotujemy indywidualną ofertę.
KONTAKT
Jak mogę się z Wami skontaktować?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Możesz skontaktować się z nami mailowo na adres: hello@pandawanda.pl.
Czy można z Wami współpracować barterowo lub w inny sposób?
Jasne! Napisz do nas na adres: marketing@pandawanda.pl i ustalimy wszystko!