Lekker Naturalny dezodorant w sztyfcie Have Fun 40g
Opis
Lekker Naturalny dezodorant w sztyfcie Have Fun 40g
Naturalny dezodorant w sztyfcie o świeżym owocowym zapachu mandarynki i cytryny. Jest naprawdę skuteczny i otuli Cię świeżym zapachem. Jest on tak samo dobry jak wariant dezodorantu w kremie. Został on natomiast stworzony w wersji bardziej poręcznej- w sztyfcie.
Kosmetyk jest w 100% naturalny i wegański. Dzięki niemu możesz zachować świeżość nawet przez 24 godziny. Dezodorant nie zawiera aluminium i mikroplastiku.
Dezodorant nie plami, a jego opakowanie nadaje się do recyklingu.
Właściwości:
- Waga: 40g
- Zapach: mandarynka i cytryna
- Opakowanie: nadające się do recyklingu
- Produkt wegański
- Nie plami
Sposób użycia:
Krok 1: nałóż dwa pociągnięcia dezodorantu na suche pachy.
Krok 2: ciesz się świeżym zapachem, będąc chronionym przed nieprzyjemnymi zapachami przez cały dzień.
Krok 3: przechowuj w temperaturze pokojowej, aby zachować optymalną świeżość.
Skład:
Brassica Campestris Seed Oil (rapeseed oil), Zea Mays Starch (corn starch), Stearyl Alcohol (texture enhancer), Caprylic/Capric Triglyceride (fatty acids from fruit), Sodium Bicarbonate (baking soda), Butyrospermum Parkii Butter (shea butter), Helianthus Annuus Seed Cera (sunflower wax), Triethyl Citrate (texture enhancer), Zinc Ricinoleate (zinc salt), Magnesium Hydroxide (mineral deodorant active), Limonene (natural allergen), Citrus Nobilis Peel Oil (mandarin Oil), Citrus Limon Peel Oil (lemon Oil), Tocopherol (vitamin E), Helianthus Annuus Seed Oil (sunflower oil), Citral (natural allergen), Linalool (natural allergen)
Więcej informacji na temat naturalnych dezodorantów i naturalnej pielęgnacji znajdziesz na naszym blogu:
- 5 powodów dlaczego warto wybrać naturalny dezodorant
- Szampon w kostce a mydło do włosów - różnice, stosowanie i zalety
- Ranking: 5 najlepszych naturalnych dezodorantów
Marka powstała w 2014 roku i początkowo było to tylko Pinterestowe hobby. Dewi, założycielka, wytwarzała własne scruby, balsamy do ust, masła do ciała i dezodoranty. Przez kilka lat produkty były sprzedawane w lokalnych sklepach i rynkach.
Wszystkie receptury właścicielka testowała na sobie, a później i na wielu ochotnikach.
W 2017 roku marka bardzo się rozwinęła. Dewi dostała szanse pokazania swoich produktów w jednym z największych supermarketów w Holandii. Zajęła ona drugie miejsce, co oznaczało, że jej produkty będą sprzedawane w setkach supermarketów. Aby wszystko się udało, zdecydowała się skoncentrować na swoich bestsellerach: dezodorantach.
Wtedy też do jej marki dołączył pomocnik, Feddo. W tym momencie dezodorant jest produkowany, według oryginalnej receptury, na znacznie większą skalę. Jest dostępny w sprzedaży w ponad 1750 sklepach w Europie, właczając w to sklepy takie jak Albert Heijn, Etos, Hebe i wiele innych, mniejszych sprzedawców.
Marka bardzo szybko się rozwija i oprócz dezodorantów chce oferować również inne produkty do codziennej pielęgnacji. Produkty są wegańskie, a ich opakowania nadają się do recyklingu.